5 پلاگین کاربردی وردپرس
نوشته شده توسط : saeed

 

اگر مقاله بالا خواندید بهتر است به صفحه شرکت های طراحی سایت در شهر تهران و استان تهران نیز مراجعه کرده و آن را هم بخوانید.

1. Akismet
Akismet نظرات و فرم های ارسال شده شما را در برابر پایگاه داده جهانی هرزنامه بررسی می کند تا از انتشار محتوای مخرب در سایت شما جلوگیری کند. می توانید هرزنامه را که در صفحه مدیر "نظرات" وبلاگ شما است ، مرور کنید.

 

2. Google Analytics برای وردپرس

اول از همه ما درک خواهیم کرد که چرا به google analytic نیاز داریم و از چه طریقی می تواند به شما در رشد وب سایت خود کمک کند. با کمک بازدیدکنندگان فعال در زمان واقعی ، بازدید کل صفحه ، بازدید از کشورهای مختلف و بسیاری از ویژگی های دیگر که نیاز دارید را می توانید با افزونه google analytic بدست آورید.

به محض راه اندازی یک وبلاگ ، هدف شماره 1 شما جذب بیشتر بازدید و مشترکان است. Google Analytics با نشان دادن آماری که ویژگی های مهم مربوط به برنامه google analytic است را ارائه می دهد. https://yun.ir/223aqb/

 

3. Elementor

سازنده برجسته یا صفحه ساز برتر وب سایت در جهان و دارای اولویت اول توسعه دهندگان وب سایت در سراسر جهان هستند. با استفاده از آن به راحتی قابلیت کشیدن و رها کردن و طراحی رابط کاربر پسند وجود دارد که به دلیل اینکه از کد نویسی استفاده نمی کند برای افرادی که حتی به کد نویسی مسلط نیستند و هیچ آگاهی ندارند مناسب است.

 

4. W3 total cache

سرعت بخشیدن به وب سایت باعث خوشحالی بیشتر بازدیدکنندگان می شود ، شانس خرید آنها از شما را بهبود می بخشد و حتی در وهله اول تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان شما را به خود جلب می کند!

افزونه ای است که به شما کمک می کند تا با یکپارچه سازی شبکه delievey محتوای خود ، عملکرد سایت خود را افزایش دهید و با کوچک سازی و فشرده سازی فایل های وب سایت ، پهنای باند را ذخیره کنید. اما حتی اگر می دانید به یک وب سایت سریعتر احتیاج دارید ، وقتی اصطلاحاتی مانند caching ، minification و تحویل محتوای به هم ریخته شود ، ممکن است کمی طاقت فرسا شود.

 

5. رافل پرس

هدایای آنلاین با افزایش بازدید سایت ، رشد لیست ایمیل و تولید آگهی های هدفمند ، به برند شما سود می رساند. این مسابقات سرگرم کننده بازدید کنندگان را از کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما در ازای فرصتی برای برنده شدن یک جایزه بسیار جالب هیجان زده می کنند.

رافل پرس می تواند به شما کمک کند تا نمایش آنلاین بعدی خود را تسهیل کنید. RafflePress تمام ویژگی هایی را که شما برای ایجاد یک بخش / مسابقه قدرتمند برای وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود نیاز دارید ، دارد. این افزونه وردپرس همراه با قالب های مسابقه از قبل ساخته شده و یک سازنده قرعه کشی کشیدن و رها کردن است. در کمتر از پنج دقیقه ، شما جوایز را با تصاویر اضافه می کنید ، اقدامات اشتراک ویروسی را پیکربندی می کنید و سبک را متناسب با نام تجاری خود تنظیم می کنید.

https://vistaapp.ir/طراحی-سایت-در-رشت/




:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: